مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-14سياسي

مخاطبان مجازی سوگواره «شبیه علی(ع)» را پسندیدند/ اجرای تعزیه اصیل


مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به ویژگی های سوگواره مجلس خوانی «شبیه علی(ع)» به صورت مجازی از استقبال مخاطبان ابراز خرسندی کرد.

- مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به ویژگی های سوگواره مجلس خوانی شبیه علی(ع) به صورت مجازی از استقبال مخاطبان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: به مناسب شب های قدر مجلس تعزیه خوانی با عنوان سوگواره شبیه علی(ع) از 21 اردیبهشت تا 27 این ماه هر شب از ساعت 21:30 تا 23:30 اجرا و به شکل زنده برای مخاطبان پخش می شود.

وی افزود: هفت مجلس به وسیله یک گروه تلویزیونی و سه دوربین حرفه ای ضبط و به طور همزمان و زنده در آپارات، هیات آنلاین و آوای فاطمیه (متعلق به تعزیه خوانی ها) برای مخاطبان پخش می شود.

این هفت مجلس با حضور بزرگان، برجستگان و صاحب نامان این هنر اصیل از شهرهای اراک، تفرش، قم، قزوین و تهران که از خاستگاه های تعزیه ایران اسلامی هستند، به صورت حرفه ای اجرا می شود.

زارعی به موضوع مجالس تعزیه اشاره کرد و گفت: مجلس اول به نام حضرت مسلم ابن عقیل (ع)، شب دوم به نام دوطفلان مسلم، مجلس سوم به نام حربن یزید ریاحی و شب چهارم به نام حضرت عباس (ع) اجرا شده و در ادامه مجلس پنجم شهادت حضرت امیرالمومنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان مجازی سوگواره «شبیه علی(ع)» را پسندیدند/ اجرای تعزیه اصیل

مخاطبان مجازی سوگواره «شبیه علی(ع)» را پسندیدند/ اجرای تعزیه اصیل