مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-05-14سياسي

40 رستوران بین راهی استان مرکزی بازگشایی شد


سید حسن حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم در پی مصوبه پدافند زیستی استان مبنی بر تعیین تکلیف مراکز و تاسیسات گردشگری برای فعالیت در ایام کرونا گرفته شده است و رای مثبت نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، معاونت گردشگری استان، کارشناسان گردشگری و نمایندگان تاسیسات گردشگری را دارد.

وی اظهار داشت: تأسیسات پذیرایی گردشگری داخل شهری استان نیز اکنون به صورت بیرون نیز خدمات ارایه می کنند و دایر هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: گشت مشترک نمایندگان ادارات بهداشت شهرستانی و بازرسان اداره کل مبنی بر حسن انجام کار و رصد کامل رعایت بهداشت از سوی واحدهای پذیرایی بین راهی با شدت بیشتری در این ایام انجام می شود.

حسینی افزود: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز و واحدهای گردشگری استان موجب وارد آمدن 75 میلیارد ریال خسارت به این صنعت در استان شده است.

وی اظهار داشت: 50 میلیارد ریال از این خسارت برآورد شده مربوط به هتل ها،پنج میلیارد و 130 میلیون ریال مربوط به مراکز اقامتی و بوم گردی ، 6 میلیارد ریال متعلق به خانه مسافرها ، 6 میلیارد و 750 میلیون ریال مربوط به مجتمع های خدماتی، 2 میلیارد و 700 میلیون ریال متعلق به مهمان پذیرها و 2 میلیارد ریال مربوط به هتل اپارتمان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 رستوران بین راهی استان مرکزی بازگشایی شد

40 رستوران بین راهی استان مرکزی بازگشایی شد