مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-14سياسي

دانشگاه رازی در حوزه پژوهش های باستان شناسی ورود کند


امید قادری روز پنجشنبه در دیدار با رییس و معاونین دانشگاه رازی کرمانشاه که در دفتر رییس دانشگاه رازی برگزار شد، بر لزوم توسعه همکاری های 2 جانبه و عقد تفاهم نامه فی مابین تاکید کرد و گفت: در حوزه های مختلف تعاملات خوبی داشته ایم به ویژه در حوزه تاریخ و باستان شناسی که باید در حوزه های گردشگری و صنایع دستی نیز این همکاری افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به ثبت ملی بیش از 2 هزار و 400 اثر تاریخی و ثبت جهانی بیستون گفت: یکی از دلایلی که ثبت های جهانی در استان با وجود ظرفیت های زیاد انجام نشده است، نیاز مبرم به مسائل پژوهشی است.

او افزود: دانشگاه خاستگاه پژوهش است و مابه این مساله نیاز داریم در این زمینه برای امضای هر نوع تفاهم نامه ای آمادگی همکاری داریم.

قادری تاکید کرد: در خصوص شناسایی آثار نیز حاضر به همکاری با دانشگاه هستیم و امیدواریم دانشگاه در این عرصه به صورت عملیاتی وارد شود.

او با بیان اینکه برگزاری همایش های مشترک و تبلیغات و رویدادسازی می تواند به توسعه گردشگری استان کمک کند، اطهارداشت: رویداد بهانه ای برای جذب گردشگری است و اخذ میزبانی رویداد بین المللی گردشگری و اکوتوریسم کرمانشاه 2020 در این راستا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رازی در حوزه پژوهش های باستان شناسی ورود کند

دانشگاه رازی در حوزه پژوهش های باستان شناسی ورود کند