مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-14سياسي

بازگشت برخی محدودیت ها با شیوع گسترده کرونا در خرم آباد


برگزاری نماز جماعت و نماز عید سعید فطر در مساجد ممنوع بوده بلکه تنها نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای خرم آباد برگزار می شود.

- جعفر طولابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از خرم آباد، اظهار داشت: شهرستان خرم آباد به همراه شهرستان های دورود، بروجرد، الشتر و دلفان در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه در ستاد استانی مبارزه با کرونا تدابیری در مورد کنترل مرزهای جنوبی استان اندیشیده شد، افزود: با توجه به وضعیت بحرانی خوزستان و تعطیل شدن این استان به فرمانداری پلدختر در مورد کنترل مسیرهای رفت وآمد به استان دستورات لازم داده شده است.

فرماندار خرم آباد بیان کرد: در مرکز استان نیز تمامی پارک ها و تفرج گاه های محلی برای مسافران بسته خواهد بود.

طولابی با اشاره به اینکه تعطیلی هتل ها و رستوران ها تا اطلاع بعدی ادامه دارد، تصریح کرد: با واحدهای متخلف به شدت برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدارس خرم آباد نیز با توجه به وضعیت قرمز شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل بوده و بعد از این زمان با توجه به شرایط تصمیم لازم اندیشیده می شود.

فرماندار خرم آباد با عنوان کردن این موضوع که مردم بایستی برای کنترل کرونا به یاری دولت بشتابند، گفت: تمامی تدابیر اتخاذشده در استان تا زمانی که مردم آن ها را رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت برخی محدودیت ها با شیوع گسترده کرونا در خرم آباد

بازگشت برخی محدودیت ها با شیوع گسترده کرونا در خرم آباد