مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-14سياسي

کار اقتصادی در خراسان رضوی را جهاد می دانیم


استاندار خراسان رضوی با بیان این که کار اقتصادی در استان را جهاد می دانیم، تاکید کرد: معاونت اقتصادی استانداری، ویترین اقتصادی استان است.

- علیرضا رزم حسینی در نشست با کارکنان معاونت هماهنگی امور اقتصادی که امروز در سالن شماره یک ساختمان شهید باهنر استانداری برگزار شد، از مدیران و کارکنان این معاونت تقدیر کرد و با تاکید بر توانایی درخشان آن ها در مدیریت کرونا، گفت: خوشبختانه ما در استان بحران شدید نداشتیم و در هیچ مقطعی بدون تخت های بیمارستانی نماندیم.

استاندار خراسان رضوی با یادآوری دستاورد بزرگی که در رابطه با شرکت پدیده شاندیز حاصل شده، از فقدان تبلیغات درست در این زمینه ابراز تاسف کرد و افزود: پدیده یک معضل اقتصادی بود که به معضل امنیتی تبدیل شد و خوشبختانه حالا دوباره در جایگاه یک شرکت بزرگ کشوری قرار گرفته است.

او عدم بدهکاری این شرکت و وجود مصوبه سران برای آن را از بزرگ ترین دستاوردها دانست و تاکید کرد: سرمایه مردم برای من مهم بود زیرا کسی که سهام شرکتی را خریداری و ریسک می کند، حتما باید مورد حمایت و پشتیبانی باشد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رزم حسینی در بخشی دیگر به صدور مجوز مناطق آزاد اقتصادی سرخس و دوغارون اشاره کرد و با بیان تلاش های صورت گرفته در این حوزه خاطرنشان کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار اقتصادی در خراسان رضوی را جهاد می دانیم

کار اقتصادی در خراسان رضوی را جهاد می دانیم