مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-14سياسي

نیروی انتظامی با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می کند


آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند ناجا در کمک به نیازمندان، گفت: نیروی انتظامی با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان، اظهارکرد: خدمت به مردم مومن و وفادار کشورمان نعمت و افتخار بزرگی است که نصیب سبزپوشان نیروی انتظامی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در آموزه های دینی، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، جامعه از پلیسی امین، مهربان و در عین حال قاطع برخوردار بوده که در تمام ساعات شبانه روز با جان و دل مشغول پاسخگویی به امور شهروندان است.

مرجع عالیقدر شیعیان با اشاره به خدمت مضاعف ناجا در سطح کشور، خاطرنشان کرد: مردم زحمات کارکنان نیروی انتظامی را می بینند که در روزهای گرم سال با زبان روزه و بدون منت در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به اقشار مختلف هستند و به آن احترام می گذارند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: نیروی انتظامی همواره گوش به فرمان ولایت بوده و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه خود را ترسیم می کند که این نشان از بصیرت و ولایتمداری فرماندهان و کارکنان این نیرو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می کند

نیروی انتظامی با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می کند