مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-14فناوري

مخابرات زنجان برای ارائه خدمات به روز به مشترکان گام برمی دارد


همایون دلجویی روز پنجشنبه در دیدار با منتخب مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا تا کنون با به روزرسانی امکانات مخابراتی در شهرستان ها و روستاهای استان، خدمات قابل توجهی از قبیل ADSL-VDSL وFTTH به مشترکان ارائه می شود.

وی با ارائه گزارش وضعیت ارتباطی مخابرات منطقه زنجان در حوزه ارتباطات تلفن ثابت (شهری و روستایی)، تلفن همراه، دیتا و فیبر نوری، اظهار داشت: برگردان تلفن های ثابت روستایی بر روی شبکه همراه اول در سال گذشته، گامی بزرگ برای ارائه خدمات موبایل به مشترکان بود.

دلجویی خاطرنشان کرد: اجرای فیبر نوری در مسیر شهرستان های ابهر- خدابنده در راستای بالابردن کیفیت خدمات ارتباطی این مناطق صورت گرفت.

وی ادامه داد: از سال گذشته برای بهبود شبکه مخابراتی در شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گام های مهمی برداشته شده و توسعه ارتباطات را با تجهیزات به روز در این شهرستان ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت فرا رسیدن شب های قدر، انتخاب مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه را نشانه ولایتمداری و تجدید میثاق با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و برای حجت الاسلام دکتر حسن شجاعی، آرزوی توفیق الهی و موفقیت روزافزون در یازدهمین دوره مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات زنجان برای ارائه خدمات به روز به مشترکان گام برمی دارد

مخابرات زنجان برای ارائه خدمات به روز به مشترکان گام برمی دارد