مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-14سياسي

شایستگی و امانت داری ویژگی بارز مسئولان در نیروی انتظامی


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: عهده داری مسئولیت در نیروی انتظامی نیازمند برخورداری از دو ویژگی مهم شایستگی و امانت داری است.

- جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: عهده داری مسئولیت در نیروی انتظامی نیازمند برخورداری از دو ویژگی مهم "شایستگی" و "امانت داری" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در مراسم تکریم رییس پلیس پیشگیری ناجا ضمن سلام و درود به روان پاک بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم خصوصاً شهدای نیروی انتظامی و آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه جانبازان و آزادگان که نماد صبر و مقاومت هستند، گفت: امیدوارم بتوانیم رهرو امام شهدا و ادامه دهنده راه پر ارزش و پرافتخار شهدای والا مقام نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) ادامه داد: در دهه دوم ماه مبارک رمضان هستیم و امیدوارم در این شب های پرفیض بتوانیم با راز و نیاز به درگاه احدیت بار گناهانمان را کم کنیم و در پیشگاه خداوند متعال رو سفید باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: روایت است کسی که زیارت عاشورا و دعای جوش کبیر در این شب ها بخواند از عرش ندا می آید، ای بشر من ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایستگی و امانت داری ویژگی بارز مسئولان در نیروی انتظامی

شایستگی و امانت داری ویژگی بارز مسئولان در نیروی انتظامی