مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-14بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید در دره اردن می کند


منابع فلسطینی گزارش کردند که ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید برای نظامیان خود دره اردن احداث می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی گزارش کردند که ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید در نزدیکی واحد های مسکونی منطقه الملیحات (استان اریحا) در منطقه غور اردن (دره اردن) احداث می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه دنیا الوطن ، به احتمال زیاد احداث این اردوگاه یکی از گام های رژیم صهیونیستی در راستای الحاق دره اردن و اجرای قوانین این رژیم در آن منطقه است؛ منطقه ای که به فلسطینیان تعلق دارد.

اهالی منطقه یادشده از دولت فلسطین خواستند که برای مقابله با این اقدام به آنها کمک کند؛ آنها می گویند که رژیم صهیونیستی بعدها به بهانه تهدید امنیت اردوگاه جدید آنها را از آن منطقه بیرون خواهند کرد.

اهالی این روستا همچنین گزارش کردند که شهرک نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی روزانه چندین بار آنها را به بیرون راندن از منطقه تهدید می کنند؛ اهالی این منطقه از دولت فلسطین خواستند که به آنها توجه بیشتری داشته باشد.

منطقه غور اردن از دریاچه طبریا در شمال تا دریای بحر المیت امتداد دارد که اسراییل بخشی از آن واقع در میان بحر المیت و کرانه باختری را اشغال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید در دره اردن می کند

ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید در دره اردن می کند