مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-14فرهنگي

سومین گیشه سینمای جهان بازگشایی می شود


گام های آزمایشی بازگشایی مجدد سینماهای ژاپن، سومین بازار بزرگ فیلم در جهان سیگنال های مشوق بازگشایی کامل سینماهای چین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر ، سینماهای زنجیره ای بزرگ ژاپن پس از تعطیلی چند ماهه دولت به دلیل پیشگیری از شیوع پاندمی کرونا، در اواسط آوریل یک بازگشایی جزیی را آغاز خواهند کردند.

ژاپن رکورددار سومین گیشه بزرگ سینمای جهان محسوب می شود از این رو هرگونه نشانه از سر گیری فعالیت سینماهای این کشور، مرحله ای شاخص و گامی مهم در جهت شکوفایی و بازگشایی سینمای جهان خواهد بود.

اواخر هفته گذشته کشور چین که مقام دوم گیشه فروش جهانی سینما را داراست اعلام کرد که سینماها می توانند با رعایت کامل شرایط ایمنی و مقررات مشخص شده، بازگشایی شوند.

توهو بزرگ ترین شرکت سینماهای زنجیره ای ژاپن دیروز سه شنبه اعلام کرد که 10 سالن سینمایش را در نقاطی که کمترین موارد ابتلا و علائم شیوع ویروس کرونا را داشته باشند بازگشایی می کند.

  شرکت سینماهای زنجیره ای Aeon (آئون) نیز امروز اعلام کرد که پیرو اعلام سینماهای زنجیره ای توهو ، 27 مجموعه سینمایی خود در 16 شهر ژاپن را از تاریخ هجدهم ماه می بازگشایی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین گیشه سینمای جهان بازگشایی می شود

سومین گیشه سینمای جهان بازگشایی می شود