مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-05-14سياسي

دستگاه های اجرایی برای اشتغال و جهش تولید تلاش کند


حمید شکری روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال مراغه افزود: با توجه به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، دستگاه ها، نهادها، بانک ها، موسسات و سازمان های اقتصادی، حمایت از تولید و ایجاد زمینه برای اشتغال را اولویت خود قرار دهند.

وی ادامه داد: بهره گیری از تسهیلات اشتغال زا از جمله تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب دیده برای حمایت از طرح های تولیدی، مناسب ترین حرکت در جهت ایجاد جهش تولید است.

شکری اضافه کرد: ورود بنیاد برکت به عرصه اشتغال زایی در این شهرستان زمینه ساز رونق تولید در مناطق مختلف و نیز کاهش بیکاری و افزایش اشتغال زایی خواهد بود.

پرداخت 51.

8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در مراغه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه گفت: در طول سال گذشته، از مجموع 144 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به عنوان سهم این شهرستان، 51.

8 میلیارد تومان برای 6 طرح توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

ناصر مظهریان افزود: همچنین در بخش تسهیلات روستایی نیز، از 20 میلیارد تومان تسهیلات سهم این شهرستان، 15 میلیارد تومان برای 228 طرح پرداخت شده است.

وی با اشاره به تسهیلات صندوق کارآفرینی برای اشتغال آفرینی در این شهرستاناضافه کرد: با موافقت صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی 34 طرح با 25 میلیارد تومان تسهیلات تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای اشتغال و جهش تولید تلاش کند

دستگاه های اجرایی برای اشتغال و جهش تولید تلاش کند