مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-14ورزشي

ستاد راهبردی توسعه مناطق روستایی بابل تشکیل می شود


منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به استعدادهای شگرف انسانی و اجتماعی مناطق روستایی بابل مشارکت و همیاری مردمی در این مناطق را برای عبور از تنگناهای توسعه متوازن ضروری خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، علی کریمی فیروزجایی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم در ظهر امروز جلسه ای با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران،ائمه جمعه، شهرداران ،بخشداران واعضای شورای اسلامی بخش های بابلکناروبندپی غربی و شرقی و فرماندار بابل مشکلات و تنگناهای توسعه این مناطق را بررسی کرد.

در این جلسات که به صورت جداگانه و بعد از بازدید میدانی پروژه های عمرانی برگزار شد، کریمی فیروزجایی با تاکید بر لزوم تسریع در خدمت رسانی به مردم در مناطق روستایی خواستار بررسی اولویت های مورد نیاز این مناطق شد .

منتخب مجلس یازدهم با تاکید بر تولید محور بودن روستاها جلوگیری از روند مهاجرت به شهرها را در سایه توجه بیشتر به نیازهای مناطق روستایی دانست و افزود: ایجاد اشتغال پایدار و تامین زیرساخت های عمرانی و خدماتی در روستاها اولویت حیاتی است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به استعدادهای شگرف انسانی و اجتماعی مناطق روستایی بابل مشارکت و همیاری مردمی در این مناطق را برای عبور از تنگناهای توسعه متوازن ضروری خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد راهبردی توسعه مناطق روستایی بابل تشکیل می شود

ستاد راهبردی توسعه مناطق روستایی بابل تشکیل می شود