مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-14اقتصادي

اراضی شالیزاری مازندران نوسازی و تجهیز می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تهیه 22 پروژه جهش تولید در بخش کشاورزی استان، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی و شالیزارها را از جمله این طرح ها اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزاله شهیدی فر ظهر پنجشنبه در جلسه جهش تولید در بخش کشاورزی با اشاره به تهیه 22 پروژه جهش تولید در بخش کشاورزی در استان گفت: انجام نشاء مکانیزه، تولید گوشت قرمز، پرورش ماهیان خاویاری، توسعه آبخیزداری و لایروبی آببندان ها از موضوعات مهم در حوزه کشاورزی است که باید در سال جهش تولید توجه بیشتری نسبت به آن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه صادرات محصولات کشاورزی، افزایش بهره وری مصرف آب، توسعه و تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی از موضوعاتی است که باید در تدوین برنامه های جهش تولید مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: زهکشی اراضی کشاورزی، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی، لایروبی و بهسازی آببندان ها، اجرای سایت های آموزشی مزرعه ای، آبخیزداری و حفاظت از خاک، ارتقا بهره وری مراکز آبزی پروری از طریق مکانیزاسیون و احداث پایانه صادراتی محصولات شیلاتی از جمله پروژه های زیرساختی برای رسیدن به جهش تولید در بخش کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی شالیزاری مازندران نوسازی و تجهیز می شود

اراضی شالیزاری مازندران نوسازی و تجهیز می شود