مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-14سياسي

دنیا مظلومیت مردم فلسطین را در روز نکبت بیشتر از گذشته درک می کند


رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که «رژیم صهیونیستی از روز قدس هراس دارد» گفت که مردم دنیا در روز نکبت بیشتر از هر روز دیگری ظلم آشکار به مرم فلسطین را درک می کنند.

- رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی از روز قدس هراس دارد گفت که مردم دنیا در روز نکبت بیشتر از هر روز دیگری ظلم آشکار به مرم فلسطین را درک می کنند.

کمال دهقانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن یوم النکبه (روز نکبت) اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس از سال 1948 با آواره کردن هزاران نفر از مردم بی گناه فلسطین با حمایت انگلستان و کشورهای غربی فعالیت خود را شروع کرد اما هیچ وقت نتوانست در پیش چشم افکار عمومی جهان این تجاوز آشکار و بر خلاف تمامی قواعد و مقررات بین المللی را توجیه کند.

رژیم صهیونیستی با خوی نژادپرستانه و تجاوزکارانه اش شکل گرفت که به درستی این روز را به نام روز نکبت نام گذاری کردند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس سرزمین های اشغالی را از چنگ صاحبان اصلی اش برای برای حفظ و بقای خود خارج کرد و صدها نفر از سرزمین خود آواره کرد،با نسل کشی و کودک کشی به دنبال رسیدن به اهدافش رفت و با گروه های مقاومت برخورد جنایتکارانه ای داشت و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا مظلومیت مردم فلسطین را در روز نکبت بیشتر از گذشته درک می کند

دنیا مظلومیت مردم فلسطین را در روز نکبت بیشتر از گذشته درک می کند