مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-14حوادث

انهدام باند سارقان دوچرخه در شهر زیبا


رییس کلانتری 133 شهرزیبا از دستگیری باند سارقان دوچرخه در غرب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سرافراز احمدی با اعلام این خبر گفت: چند روز قبل یکی از عوامل کلانتری 133 شهرزیبا در محله شهر زیبا با مرد ژولیده ای که یک دوچرخه سالم در دست داشت روبرو شد و با توجه به مرموز بودن رفتارهای این مرد، مامور پلیس به صورت نامحسوس حرکات مرد ژولیده را زیر نظر قرار داد.

وی افزود: مامور کلانتری در تحقیقات میدانی مشاهده کرد که این مرد مرموز وارد یک کارگاه قدیمی در منطقه کن شد که مامور پلیس در بررسی کارگاه قدیمی با چند دوچرخه سالم و نو که در آن محل نگهداری شده بود روبرو شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات بعدی مامور کلانتری با بررسی پرونده های سرقت دوچرخه در 10 روز گذشته اطلاعات دوچرخه های سرقتی را به دست آورد و مشخص شد دوچرخه های داخل کارگاه همان دوچرخه های سرقتی است.

رییس کلانتری 133 شهر زیبا گفت: هماهنگی ها لازم با مقام محترم قضایی صورت گرفت و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه به کارگاه قدیمی ورود پیدا کردند و 3 جوان افغان را دستگیر کردند و تعداد 15 دوچرخه سرقتی نیز به دست آمد.

سرهنگ احمدی اظهار داشت: در تحقیقات از سارقان که 27 تا 30 سال سن دارند مشخص شد 2 تن از متهمان نقش زاغ زن را داشته و نفر سوم با بالا رفتن از لوله های گاز به حیاط خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان دوچرخه در شهر زیبا

انهدام باند سارقان دوچرخه در شهر زیبا