مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-05-14اقتصادي

توزیع 72 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند همدان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان از توزیع 72 بسته معیشتی به ارزش 35 میلیون تومان بین خانواده های نیازمند خبر داد.

- محمدصالح جباری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص توزیع بسته های حمایتی در بین اقشار نیازمند اظهار کرد: به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان و کمک خیرین موفق به جمع آوری مبلغ 35 میلیون تومان شدیم.

وی با بیان اینکه با این مبلغ توانستیم 72 بسته هر کدام به ارزش حدود 500 هزار تومان را جمع آوری کنیم افزود: این بسته های نیازهای یک خانواده برای بیشتر از یک ماه برآورده می کند و شامل گوشت گوسفندی، مرغ، برنج ایرانی، دو بسته ماکارونی، دو عدد تن ماهی، یک بسته پنیر، حبوبات، عسل، روغن، چای، قند، شکر و .

بوده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان در خصوص نحوه توزیع بسته و لزوم رسیدن آن ها به نیازمندان واقعی گفت: با کمک کادر و مربیان اتحادیه موفق به شناسایی نیازمندان شدیم که از جاهای دیگر کمک و حمایتی دریافت نمی کردند و تاکید ما بیشتر بر روی قشری بود که بخاطر شیوع ویروس کرونا توان کار کردن را به هر نحوی نداشتند.

وی تصریح کرد: طبق آیه قرآن همیشه باید در کمک به نیازمندان این نکته را مد نظر داشته باشیم تا کمک های خود را به کسانی بدهیم که از روی عفاف مانند اغنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 72 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند همدان

توزیع 72 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند همدان