مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-14بين الملل

پرواز مستمر هواپیماهای آمریکایی در آسمان «جرف النصر» عراق


یک مقام امنیتی عراق از پرواز مستمر و چند ساعته هواپیماهای آمریکایی بر فراز «جرف النصر» در بابل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی در عراق از پرواز مستمر و چند ساعته هواپیماهای آمریکایی در آسمان ناحیه جرف النصر در شمال بابل در ساعات اولیه بامداد امروز خبر داد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه ، گفت: دو پهپاد و دو جنگنده در ساعات اولیه صبح امروز بر فراز آسمان این منطقه پرواز کردند و برای مدتی بر فراز منطقه ای که یگان های نظامی کشور در آن مستقر بودند، در حال پرواز بودند.

این منبع تصریح کرد: این هواپیماها در حال شناسایی تحرکات موجود از بالای الرزازه از سمت صحرای الانبار به سوی جرف النصر بودند.

سرتیپ علی الحمدانی فرماندهی عملیات الفرات الاوسط پیشتر گفته بود: تهدید داعش در مناطق مختلف جرف النصر کاملا تحت کنترل است و یگان های نظامی آنها را تحت نظر دارند.

صفاء الاعسم مشاور نظامی عراق از طرح داعش مبنی بر هدف قرار دادن مراقد دینی در کربلای معلی و نجف اشرف و مرجعیت عالی شیعیان در این کشور خبر داده بودند.

جرف النصر با نام پیشین جرف الصخر یک منطقهٔ مسکونی در عراق است که در استان بابل واقع شده است و منطقه ای راهبردی به دلیل نزدیک بودن به شهر کربلای معلی به شمار می آید و محرم هرساله در سالروز شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز مستمر هواپیماهای آمریکایی در آسمان «جرف النصر» عراق

پرواز مستمر هواپیماهای آمریکایی در آسمان «جرف النصر» عراق