مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-14اقتصادي

ایجاد اشتغال برای ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد در بازآفرینی این محلات مهم است


احمد نوروزی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه های تولیدی چرم و پوشاک در مناطق کم برخوردار افزود: شورای پنجم شهر مشهد هم با اشراف بر اهمیت این موضوع و به منظور تحقق آن، نسبت به تشکیل کارگروه حمایت از مشاغل خرد و خانگی ذیل کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری و مشارکتها اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این کمیسیون پس از انجام کارهای کارشناسی مختلف، طرح ارائه شده از سوی جهاد دانشگاهی به منظور حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای خرد و کوچک در محلات هدف بازآفرینی پذیرفته شد.

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر این که حمایت مدیریت شهری و شهرداری از این فعالیت ها به هیچ عنوان مادی نیست گفت: زنان سرپرست خانوار و تولیدکنندگان خانگی به واسطه این طرح، برای تولید یک سری از کالاهای خاص توسط گروه های توسعه گر اقتصادی آموزش می بینند و سپس با بازار فروش مرتبط می شوند.

نوروزی افزود: صاحبان برند از طریق این مجموعه های تسهیلگر با کارگاه های خانگی خرد ارتباط پیدا می کنند و شبکه اقتصادی ارزشمندی شکل می گیرد.

وی ادامه داد: این فعالیت ها به خوشه های مختلفی تقسیم شده اند و ارتباط خوبی با صاحبان برند اعم از پوشاک و چرم شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد در بازآفرینی این محلات مهم است

ایجاد اشتغال برای ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد در بازآفرینی این محلات مهم است