مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-14سياسي

رزمایش مهربانی در بیرجند آغاز شد


فرماندار بیرجند روز پنجشنبه در مراسم آغاز طرح رزمایش مهربانی در سالن شهیدین قاسمی بیرجند افزود: اجرای این طرح از امروز به مدت 10 روز ادامه دارد.

علی ناصری گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا با دستور استاندار خراسان جنوبی و همراهی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سایر نهادها و موسسات کمک ها جمع آوری شد.

وی بیان کرد: تهیه اقلام و فهرست افراد واجد شرایط توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری انجام شد که 2 هزار و 860 خانوار در شهرستان بیرجند زیر پوشش قرار می گیرند.

فرماندار بیرجند گفت: ارزش ریالی 2 هزار و 860 بسته معیشتی هر کدام بین 300 تا 600 هزار تومان است که برای خانواده های یک تا 2 نفره یک نوع بسته و برای خانواده های سه تا چهار نفره و خانوارهای پنج نفر به بالا هم یک نوع بسته را در نظر گرفته ایم.

وی اظهار داشت: برای شناسایی این خانوارها از بانک اطلاعاتی سازمان های مردم نهاد، موسسات خیریه و دستگاه های حمایتی استفاده شده است.

رزمایش مهربانی برای حمایت از 10 هزار خانواده نیازمند واقعی در خراسان جنوبی برگزار و بیش از 10 هزار بسته معیشتی همزمان با شب های قدر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مهربانی در بیرجند آغاز شد

رزمایش مهربانی در بیرجند آغاز شد