مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-14سياسي

43میلیارد ریال به خانواده های زیرپوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


علی ملکپور روز پنجشنبه در جلسه مشترک شورای زکات و ستاد اقامه نماز استان افزود: از این میزان 23میلیارد ریال از محل کمک های مردمی و 20 میلیارد ریال نیز از محل کمک بنیاد مستضعفان توزیع شد.

وی گفت: در سالجاری از محل کمک های مردمی و دفتر امام جمعه شهرکرد و مجموعه استانداری در قالب اطعام مهدوی و توزیع غذای بین خانواده نیازمند 25 هزار و 849 پرس غذای گرم توزیع شد.

وی به توزیع 10 هزار سبد غذایی بین خانواده نیازمند و افراد تحت پوشش این نهاد تاکنون اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود توزیع غذای گرم و سبد غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه پارسال در بحث زکات، استان چهارمحال و بختیاری رتبه نخست کشوری را کسب کرد، افزود: سال گذشته 56 میلیارد ریال از محل کمک های های زکات در استان جمع آوری شد که نست به سال های قبل رشد خوبی داشته است.

ملکپور اظهار داشت: در عید فطر سال گذشته 23میلیارد ریال زکات فطریه در استان جمع آوری شد که از این میزان 21 میلیارد ریال زکات عام، 940 میلیون ریال زکات سادات، و مابقی کفاره عمد و غیر عمد بود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن برپایی نماز در استان افزود: برنامه ریزی های مختلفی انجام شده است و با توجه به وضعیت موجود در سالجاری، شیوه های مختلفی برای دریافت فطریه از سوی این نهاد، طراحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43میلیارد ریال به خانواده های زیرپوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

43میلیارد ریال به خانواده های زیرپوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پرداخت شد