مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-14حوادث

ترخیص 14 مجروح حادثه ناو کنارک از بیمارستان چابهار


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در مجموع 15 نفر به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند که هم اینک یک نفر در بخش مردان بستری و حال عمومی وی رضایت بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 14 مجروح حادثه ناو کنارک که از روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری در بیمارستان امام علی(ع) چابهار بستری بودند پس از درمان امروز پنجشنبه مرخص شدند.

دکتر مهران امینی فرد اظهار داشت: پس از اطلاع از حادثه و مجروح شدن تعدادی از خدمه و کارکنان ناوچه کنارک تعداد 10 دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان به بیمارستان به بندر شهید کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: در مجموع 15 نفر به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند که هم اینک یک نفر در بخش مردان بستری و حال عمومی وی رضایت بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در سانحه دریایی ناوچه کنارک 19 نفر از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

تشییع شهدای حادثه شناور کنارک روز سه شنبه با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسوولان استان، همرزمان و خانواده معظم شهدا در منطقه سوم نبوت دریایی کنارک برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 14 مجروح حادثه ناو کنارک از بیمارستان چابهار

ترخیص 14 مجروح حادثه ناو کنارک از بیمارستان چابهار