مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-05-14ورزشي

مسؤول سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ قم منصوب شد


رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان قم با صدور حکمی مسوول گروه گراپلینگ کیک بوکسینگ این هیأت ورزشی را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی یزدی رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان قم به استناد نامه ارسالی از فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، محمد طالبی را به عنوان مسئول جدید گروه گراپلینگ کیک بوکسینگ این هیأت ورزشی منصوب کرد، سبکی که کاملا ایرانی است و در بیش از 20 استان فعالیت دارد.

خبر دیگر از هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان قم به مشارکت اعضای این هیأت در امر خداپسندانه اهدای خون اختصاص دارد، به همین منظور جمعی از مربیان و رزمی کاران در آستانه شب های پرفیض قدر با مراجعه به مرکز انتقال خون قم، اقدام به امر خیرخواهانه اهدای خون کردند.

باشگاه های رزمی خصوصی فعال در استان قم نیز با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان فرصت بهره مندی از تسهیلات وام 200 میلیون ریالی برای جبران خسارات اقتصادی ناشی از تعطیلی امکان و باشگاه های ورزشی در دوران شیوع کرونا را به دست آوردند، وامی که به شکل قرض الحسنه با تنفس سه ماهه و پنج ساله به این باشگاه ها تعلق گرفته است.

در شرایطی که 330 باشگاه خصوصی و دولتی از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت گرفته اند، تعداد زیادی از آنها در رشته های رزمی فعالیت می کنند و این باشگاه ها در دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ قم منصوب شد

مسؤول سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ قم منصوب شد