مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 16:552020-05-14بين الملل

نخست وزیر تشکیلات خودگردان:طرح الحاق رژیم صهیونیستی ثبات منطقه را تهدید می کند


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که طرح رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی تشکیل کشور مستقل فلسطینی را نابود و ثبات منطقه را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین طرح الحاق رژیم صهیونیستی را تهدیدی برای ثبات منطقه خواند.

محمد اشتیه در یک ویدئو کنفرانس که خاورمیانه درباره مجموعه مسائلی ترتیب داده بود به طرح الحاق رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که این طرح به اصل تشکیل کشور آتی فلسطین ضربه می زند که بدون قدس، نوار غزه منطقه ج و منطقه الاغوار ممکن نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، اشتیه بزرگ ترین چالش امروز مردم فلسطین را تهدید رژیم صهیونیستی به اجرای طرح الحاق خواند و گفت: این اتفاق آخرین حلقه از زنجیره عملیات نظام مند برای نابودی امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی است.

توافق ننگین اسلو در سال 1993 میان رژیم صهیونیستی و سازمان آزادی بخش فلسطین اراضی کرانه باختری را به سه منطقه الف، ب و ج تقسیم کرد؛ بر اساس این توافق می بایست منطقه ج (61 درصد کرانه باختری) نیز مانند مناطق الف و ب(36 درصد کرانه باختری) حداکثر تا سال 1998میلادی بخشی از کشور فلسطین محسوب می شد؛ اما با گذشت 27 سال از آن پیمان، رژیم صهیونیستی هنوز مدیریت نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر تشکیلات خودگردان:طرح الحاق رژیم صهیونیستی ثبات منطقه را تهدید می کند

نخست وزیر تشکیلات خودگردان:طرح الحاق رژیم صهیونیستی ثبات منطقه را تهدید می کند