مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 18:202020-05-14اجتماعي

تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس قرچک در نظر گرفته شده است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با بیان اینکه همه مدارس به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می شوند، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس کاملاً اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان وجود ندارد ولی برای حضور دانش آموزان و معلمان استفاده ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص بازگشایی مدارس و نحوه حضور دانش آموزان وحضور همکاران فرهنگی در مدارس اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل های ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و برگزاری جلسات متعدد در خصوص نحوه حضور دانش آموزان تمهیدات لازم در این خصوص در مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارس کاملاً اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان وجود ندارد اما حضور عوامل اجرایی، معلمان و همکاران فرهنگی در مدارس برای رفع اشکال است و باید همه عوامل اجرایی و معلمان نیز تمامی پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت را برای حضور در مدارس رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: همه مدارس به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می شوند ولی برای حضور دانش آموزان و معلمان استفاده ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس قرچک در نظر گرفته شده است

تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس قرچک در نظر گرفته شده است