مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 02:502020-05-14ورزشي

انجام 4 بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم ها ندارد


مدافع تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: جدول به گونه ای است که انجام 4 بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم ها در این فصل از فوتبال بانوان ندارد و مساله مهم حفظ سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی است.

- ایسنا/اصفهان مدافع تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: جدول به گونه ای است که انجام 4 بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم ها در این فصل از فوتبال بانوان ندارد و مساله مهم حفظ سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی است.

فاطمه عادلی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت لیگ فوتبال بانوان، اظهار کرد: لیگ فوتبال بانوان هم مثل سایر لیگ های ورزشی در حال تعلیق است و فدراسیون هم صحبتی در مورد ادامه لیگ یا اتمام آن نکرده است.

البته می دانیم که تعدادی از تیم ها درخواست برگزار نشدن بازی ها را داشتند، چرا که جدول با انجام 4 بازی باقیمانده تغییراتی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به تمریناتی که در خانه دارد، گفت: به دلیل اینکه نمی دانیم چه وضعیتی خواهیم داشت، ما نیز تمرینات خود را به صورت انفرادی و زیر نظر کادر فنی در خانه انجام می دهیم.

چند جلسه تمرین قدرتی را در پشت بام انجام دادم، می دانم خطرناک است و به همین دلیل بیشتر تمریناتم را در حیاط خانه که ایمن تر است انجام می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 4 بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم ها ندارد

انجام 4 بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم ها ندارد