مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-15اقتصادي

افت 64 درصدی میزان فروش گوشی های سونی


انتشار گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری میلادی افزایش شرکت سونی نشان می دهد که این غول تکنولوژی ژاپنی در این بازه زمانی کمتر از 500 هزار دستگاه گوشی هوشمند فروخته است.

- انتشار گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری میلادی افزایش شرکت سونی نشان می دهد که این غول تکنولوژی ژاپنی در این بازه زمانی کمتر از 500 هزار دستگاه گوشی هوشمند فروخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت سونی که بدون شک یکی از بزرگترین تکنولوژی در ژاپن و جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار و ارائه گزارشی جدید از عملکرد مالی خود در نخستین فصل از سال 2020 اعلام کرده که کمتر از نیم میلیون دستگاه گوشی هوشمند در این بازه زمانی سه ماهه در بازارهای جهانی به فروش رسانده است.

بخش موبایل سونی که در سال های اخیر شاهد کاهش تمایل و علاقه کاربران به محصولات و گوشی های طراحی و توسعه داده شده توسط سونی بوده است، حالا نیز به نظر می رسد که این روند نزولی ادامه داشته و تلاش این شرکت برای افزایش محبوبیت گوشی های هوشمند خود چندان اثر بخش نبوده است.

البته با این حال مقامات و مدیران این شرکت ژاپنی در اظهارات خود عنوان کردند که باری دیگر شاهد افزایش محبوبیت گوشی های هوشمند و سودآوری قابل توجه پخش موبایل سونی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 64 درصدی میزان فروش گوشی های سونی

افت 64 درصدی میزان فروش گوشی های سونی