مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-15فرهنگي

طراحی صدای «بی صدا حلزون» اجازه اکران اینترنتی آن را نمی دهد


بهرنگ دزفولی زاده کارگردان فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» عنوان کرد که این فیلم صداگذاری و طراحی صدای ویژه ای دارد و به همین دلیل امکان اکران اینترنتی ندارد.

- بهرنگ دزفولی زاده کارگردان فیلم سینمایی بی صدا حلزون عنوان کرد که این فیلم صداگذاری و طراحی صدای ویژه ای دارد و به همین دلیل امکان اکران اینترنتی ندارد.

بهرنگ دزفولی زاده کارگردان فیلم سینمایی بی صدا حلزون که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط اکران این فیلم گفت: با توجه به اینکه صداگذاری این فیلم شرایط و طراحی خاصی دارد و درباره مسایل ناشنوایان است، امکان اکران آن به صورت آنلاین وجود ندارد بنابراین این فیلم در درجه اول باید در سینما اکران شود.

دزفولی زاده ادامه داد: یکی از اهداف دیگر ما این است که ناشنوایانی که سال هاست به سینما نرفته اند و هیچ امکاناتی برای رفتن آن ها به سینما در نظر گرفته نشده بود با بی صدا حلزون بتوانند با سینما آشتی کنند و از دیدن فیلم در سالن سینما لذت ببرند.

وی افزود: فیلم من تاریخ مصرف ندارد ولی به نظرم اگر در تاریخ مناسبی اکران شود فضای بهتری را در جذب مخاطب پیدا خواهد کرد هرچند می دانم که بعد از بازگشایی سینماها ترافیک اکران خواهیم داشت اما در شرایط کنونی شاید خیلی از صاحبان فیلم ها بخواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی صدای «بی صدا حلزون» اجازه اکران اینترنتی آن را نمی دهد

طراحی صدای «بی صدا حلزون» اجازه اکران اینترنتی آن را نمی دهد