مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-05-15اقتصادي

ضرورت افزایش کیفیت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در کلاچای


جلسه شورای شهر کلاچای برگزار و اعضای بر لزوم افزایش کیفیت و راندمان اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در این شهر تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر پنجشنبه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای در چهارمین نشست شورای اسلامی این شهر بر ضرورت بهتر شدن راندمان طرح تفکیک زباله از مبدا از سوی پیمانکار تاکید کردند.

فرهنگ سازی و آموزش دو موضوع مهم در طرح تفکیک زباله شهردار کلاچای با تاکید بر اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا مستلزم عزم و اراده جدی و همگانی است، افزود: باید با ایجاد مکانیزم های مشخص و مدون این طرح را تقویت و به یک نقطه مطلوب برسیم و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.

ابراهیم اثنی عشری با اشاره اینکه تفکیک زباله از مبدا از سوی قانونگذار به خوبی تبیین و ترسیم شده اما در شیوه اجرا مشکلاتی وجود دارد، اظهار کرد: موضوع فرهنگ سازی و آموزش دو موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به ان به صورت جدی توجه شود.

وی با اشاره به اهتمام دولت در اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، گفت: در این زمینه همه ما باید با رویکرد مسئولانه و متعهدانه تلاش کنیم این مهم در جامعه نهادینه شود و خوشبختانه مردم نیز همکاری خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش کیفیت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در کلاچای

ضرورت افزایش کیفیت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در کلاچای