مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-15بين الملل

اپل برخی محصولاتش را دیگر پشتیبانی نخواهد کرد


اپل به تازگی اعلام کرد که پشتیبانی از برخی از محصولات خود نظیر مک بوک و آیپاد تاچ را به طور رسمی خاتمه داده و محدود کرده است.

- اپل به تازگی اعلام کرد که پشتیبانی از برخی از محصولات خود نظیر مک بوک و آیپاد تاچ را به طور رسمی خاتمه داده و محدود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اخبار و گزارش های منتشر شده در وبسایت اپل اینسایدر، شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به پشتیبانی از برخی از محصولات قدیمی خود پایان داده و آنها را از رده خارج کند.

طبق این اخبار، اپل لپ تاپ های اختصاصی خود یعنی مک بوک ایر که در سال های 2013 و 2014 میلادی به تولید رسیده و همچنین مک بوک پرو 13 اینچی تولید سال 2014 را در دسته بندی دستگاه های از رده خارج خود گنجانده و اعلام کرده که قصد دارد به زودی پشتیبانی از این محصولات را محدود و متوقف کند.

همچنین اپل نسل پنجم آیپاد تاچ را که به روز رسانی آی او اس 9 را نیز دریافت نکرده بود، به فهرست دستگاه های قدیمی و از رده خارج خود اضافه کرده است.

این دستگاه پخش موسیقی برای نخستین بار در سال 2012 میلادی رونمایی و معرفی شد، تاکنون نزدیک به هشت سال است که پشتیبانی های اپل را دریافت کرده است.

با اعلام اپل، کاربران دستگاه های مذکور دیکر قادر نخواهند بود همچون گذشته از امکانات و خدمات پس از فروش بهره مند شوند و پشتیبانی و به روزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپل برخی محصولاتش را دیگر پشتیبانی نخواهد کرد

اپل برخی محصولاتش را دیگر پشتیبانی نخواهد کرد