مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-15حوادث

کشف 1.4 میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در آذربایجان شرقی


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی از کشف یک میلیون و 410 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و هزاران عدد ماسک احتکار شده در استان خبر داد.

- محبوب علیلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد آخرین آمار کشفیات مواد بهداشتی در استان در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و 410 هزار و 66 لیتر مواد ضدعفونی کننده، 9 هزار و 655 لیتر و 7 هزار و 875 بطری الکل صنعتی از محتکران کشف و ضبط شده است.

وی افزود: علاوه بر مواد، اقلام کشف شده نیز شامل 236 هزار و 123 عدد ماسک ساده، 953 عدد ماسک فیلتردار و 934 هزار و 387 جفت دستکش در سطح استان می باشد که پرونده های تشکیل شده در این مورد در ادارات تعزیرات حکومتی و یا دادسراهای استان مطرح و در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: دستگاه قضایی از آغاز ورود کویید 19 به کشور و به تبع آن استان، نسبت به سودجویی افراد محتکر حساس شده و اقدام به رصد و شناسایی انبارها و محل دپوی اقلام مورد نیاز برای مقابله با این ویروس از طریق ضابطین قضایی خود کرده است.

علیلو در عین حال همراهی و همکاری سیستم قضایی با دستگاه های اجرایی را نیز یادآور شد و اظهار داشت: دستگاه قضایی استان، از اقدامات نظارتی و پیشگیرانه دستگاه های اجرایی مرتبط، برای نظارت بر عرضه و توزیع اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.4 میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در آذربایجان شرقی

کشف 1.4 میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در آذربایجان شرقی