مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-15سياسي

نحوه برخورد با موارد مشکوک به کرونا در اماکن توریستی


همزمان با بازگشایی تدریجی اماکن گردشگری و احتمال از سرگیری سفرها بعد از ماه رمضان، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پروتکلی، نحوه برخورد با موارد مشکوک به کرونا را در اماکن توریستی تشریح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی شده هم که همزمان با رفع محدودیت های ترددهای بین استانی صادر شده از مردم خواسته هوشمندانه و به وقت ضرورت و با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری، سفر بروند.

این دستورالعمل که با عنوان سفر هوشمند در دوران کرونا صادر شده ضمن این که تاکید می کند از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در سفرهای ضروری الزامات بهداشتی و سلامت و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود، درباره نحوه برخورد با موارد مشکوک به کرونا توصیه می کند: در صورت برخورد با پرسنل مشکوک به بیماری کرونا و دارای علائم مربوطه از ادامه فعالیت ایشان جلوگیری شود و بازگشت به کار به ارایه گواهی سلامت از پزشک معتمد متخصص طب کار یا سایر متخصصان معین شده از سوی وزارت بهداشت، منوط باشد.

همچنین در صورت مشاهده فرد مشکوک در بین گردشگران برای پیشگیری از انتقال احتمالی آلودگی به دیگران، ایشان را به استفاده از وسایل حفاظت فردی، از جمله ماسک و دستکش توصیه کرده و اقلام لازم در اختیار ایشان قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برخورد با موارد مشکوک به کرونا در اماکن توریستی

نحوه برخورد با موارد مشکوک به کرونا در اماکن توریستی