مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-15ورزشي

9 مدال رنگارنگ سهم کاراته قم از اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور


مسئول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته گفت: تیم کاراته استان قم با کسب 9 مدال رنگارنگ در رتبه ششم اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور ایستاد.

- ایسنا/قم مسئول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته گفت: تیم کاراته استان قم با کسب 9 مدال رنگارنگ در رتبه ششم اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور ایستاد.

ابوالقاسم پایدار در گفت وگو با ایسنا منطقه قم عنوان کرد: برابر اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور پس از پایان اولین دوره مسابقات کشوری مجازی کاتا که از یکم اردیبهشت ماه با ثبت نام 1550 نفر در دو بخش اقایان و بانوان اغاز شد و طی پنج مرحله قهرمانان بخش های مختلف خود را شناخت، وی افزود: استان فارس با کسب 6 طلا، 3 نقره و 9 برنز در مجموع تمام رده ها قهرمان شد.

استان تهران با کسب 5 طلا، 8 نقره و 11 برنز مقام دوم و استان اذربایجان شرقی با 3 طلا، 6نقره و 3 برنز مقام سوم را کسب کرد.

پایدار در ادامه با اشاره به عنوان ششمی استان قم اظهار کرد: تعداد 22 استان کشور در جدول مجموع مدال های چهار بخش مسابقات صاحب مدال شدند که تیم کاتا استان قم با کسب 3 طلا، 2نقره و 4 برنز در رده ششم این مسابقات ایستاد.

وی افزود: این مسابقات که با استقبال خوب ورزشکاران، مربیان و والدین ورزشکاران و صاحب نظران همراه بود که با قضاوت 60 داور آسیایی و جهانی در دو بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مدال رنگارنگ سهم کاراته قم از اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور

9 مدال رنگارنگ سهم کاراته قم از اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور