مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-15حوادث

حادثه آتش سوزی در چهارباغ عباسی در دست بررسی است


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در یک واحد صنفی جنب پاساژ افتخار خیابان چهارباغ عباسی اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه آتش سوزی در واحد صنفی جنب پاساژ افتخار اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت 14 و 20 دقیقه پنجشنبه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حریق نیروهای امداد و نجات با ده دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و نزدیک به 30 آتش نشان از پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حریق در یک انبار لباس رخ داد که پاکسازی آن نیز زمان بر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به بررسی علت این حادثه تصریح کرد: نیروهای امدادی از ایستگاه های یک، 9، 14، چهار و 25 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خودروی ویژه دستگاه تنفسی نیز به محل حادثه اعزام شده، ادامه داد: یک نفر، در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شده استو آتش نشانان با سرعت عمل زیاد از توسعه و سرایت حریق به مغازه های مجاور و فوقانی جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه آتش سوزی در چهارباغ عباسی در دست بررسی است

حادثه آتش سوزی در چهارباغ عباسی در دست بررسی است