مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-15سياسي

لزوم فعالیت بیشتر پلیس فتا برای آموزش های پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با تاکید بر فعالیت بیشتر پلیس فتا برای آموزش به مردم، گفت: پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی را می توان با آموزش های مجازی و حضوری انجام داد و به واسطه آن مردم را هوشیار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار با رییس پلیس فتای استان با اشاره به به گستردگی فضای مجازی و شیوع آن در زندگی مردم، اظهار داشت: در این فضا می توان هم از مدل ها و محتواهای خوب و هم مدل های غلط و نامناسب استفاده کرد.

وی فرهنگ را آوردگاه اصلی مبارزه با دشمنان دانست و ادامه داد: آموزش در فضای مجازی بسیار مهم است و مردم در قالب این آموزش نسبت به توانمندی ها و امکانات و از طرفی دیگر آسیب ها و مشکلاتی که می تواند این فضا در زمینه های مختلف ایجاد کند آشنا می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به جمعیت استان و سطح سواد و فرهنگ و سایر مؤلفه ها، بر اساس آمار ارائه شده هنوز پلیس فتای استان جمعیت زیادی را در بخش آموزش پوشش نداده است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی را می توان با آموزش های لازم از طریق مجازی و حضوری انجام داد و به واسطه آن مردم را هوشیار کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به این که هر چه فضای مجازی بیشتر در زندگی ما ورود داشته باشد، طبعا لغزشگاه هایش نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت بیشتر پلیس فتا برای آموزش های پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی

لزوم فعالیت بیشتر پلیس فتا برای آموزش های پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی