مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-15سياسي

ارائه آموزش های هلال احمر زنجان در فضای مجازی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: آموزش های هلال احمر در این استان به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی انجام می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: آموزش های هلال احمر در این استان به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی انجام می شود.

شهرام میرزایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با انجام اقدامات پیشگیرانه ناشی از کروناویروس در بین آحاد مختلف مردم جامعه و اهمیت آموزش در اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی مردم از مخاطرات احتمالی، کانال آموزش امداد، کمک های اولیه و همگانی در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر زنجان ایجاد شده است که علاقمندان برای فراگیری آموزش های امداد، کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات می توانند با عضویت در کانال تلگرامی، از این آموزش ها بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان ضمن بهره مندی از مطالب آموزشی بارگذاری شده در این کانال تلگرامی در آزمون پایان دوره شرکت کرده و گواهینامه دوره مربوطه برای آن ها صادر می شود.

این مسئول با بیان این که قبل از شیوع کرونا، دوره های آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان توسط 102 مربی خانم و آقا در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه می شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های هلال احمر زنجان در فضای مجازی

ارائه آموزش های هلال احمر زنجان در فضای مجازی