مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-15سياسي

پاسخ روسای چند دانشگاه خارجی به رییس دانشگاه اصفهان درباره کرونا


رییس دانشگاه اصفهان در نامه هایی به بیش از 50 دانشگاه همکار بین المللی، در مورد بحران کرونا با جامعه دانشگاهی دنیا اعلام همدردی و همبستگی کرد که برخی از این دانشگاهها به این نامه پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، هوشنگ طالبی در پیام خود یادآور شده است که مردم ایران نیز به واسطه پاندمی کرونا دچار آسیب های این بیماری، خسارت های اقتصادی و از دست دادن درآمد و شغل خود شده اند با این تفاوت که تحریم های ظالمانه آمریکا بر زندگی جاری آنان مزید بر علت شده است.

رییس دانشگاه اصفهان در پیام خود ضمن برجسته کردن تلاش های دولت و ملت بزرگ ایران برای مواجهه با این بحران به تأثیر تحریم ها بر زندگی مردم و دشوار نمودن مسیر درمان مبتلایان به بیماری کرونا اشاره کرده است.

در پیام وی آمده است که هر چند تلاش های بسیار زیادی برای مقابله با بحران کرونا در حال انجام است اما تحریم های آمریکا حتی مانع ورود دارو و تجهیزات پزشکی است و باعث وارد آمدن زحمت مضاعف بر تیم پزشکی و تلاش های دولت و مردم ایران گردیده است.

رییس دانشگاه اصفهان تصریح کرده است که ملت بزرگ ایران بر این باور است که انسان ها از لحاظ آفرینش برابر بوده و چنانچه ملتی دچار درد و آلام باشد سایر ملت ها نباید در آرامش و سکوت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ روسای چند دانشگاه خارجی به رییس دانشگاه اصفهان درباره کرونا

پاسخ روسای چند دانشگاه خارجی به رییس دانشگاه اصفهان درباره کرونا