مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-15سياسي

شهید ابوالفضل سرلک در حرم سیدالکریم آرام گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، صبح امروز همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان، پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک فضای معنوی شهرری را عطرآگین کرد.

  تشییع پیکر این فرمانده شهید همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)، رنگ ماتم و عزا به قبله تهران داد و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ری با حضور پرشور خود در این آیین معنوی بار دیگر قدردان ایثارگری و جانفشانی های شهدا شدند.

  امروز مردم ری در کربلای ایران میزبان کبوتر خونین بالی شدند که جان در طبق اخلاص گذاشته و در راه دفاع از حریم آل الله، خانه و کاشانه خود را رها ساخته و عند ربهم یرزقون شده است.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم پس از تشییع بر دوش مردم و مسؤولان شهرری به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) منتقل و پس از طواف گرد مضجع شریف حضرت سیدالکریم(ع)، امامزاده حمزه بن موسی(ع) و امامزاده طاهر بن زین العابدین(ع) در صحن مصلی این آستان به خاک سپرده شد.

  با توجه به شرایط فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا مراسم تشییع و تدفین این شهید مظلوم با محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در این راستا مراسم تشییع در مسیری کوتاه از مقابل منزل شهید تا مقابل مسجد امین الله انجام شد و در مراسم تدفین در داخل حرم مطهر فقط خانواده درجه یک شهید حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ابوالفضل سرلک در حرم سیدالکریم آرام گرفت

شهید ابوالفضل سرلک در حرم سیدالکریم آرام گرفت