مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-15سياسي

توکل به خدا از مهم ترین مؤلفه های غلبه بر مشکلات است


توکل به خدا و تکیه به یاری او و اعتماد به تدبیر و تقدیر الهی از مهم ترین مؤلفه های غلبه برمشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل که در مصلی المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز شهادت حضرت علی (ع) است، این روز را به محضر حضرت ولیعصر (عج) تسلیت عرض می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت خودسازی و تهذیب نفس است، افزود: در این روزها باید سعی کنیم انس خاصی با قرآن داشته باشیم، تلاوت یک آیه در این ماه مبارک مطابق با یک ختم قرآن در ماه های دیگر است،.

امام جمعه زابل با اشاره به اینکه امروز اولین نمازجمعه سال جدید در شهرستان زابل برگزار شد، گفت: به جهت اهمیت سلامت جامعه و طبق نظر متخصصین و ستاد ملی مبارزه با کرونا، نمازجمعه ها که زیر بمباران ها تعطیل نشد، به جهت حفظ سلامت جامعه 11 هفته هست که برگزار نشده است و حتی درب حرم های مطهر بسته شد که این موضوع بیش از پیش عقلانیت نظام اسلامی را پررنگ تر کرد.

وی ادامه داد: این بیماری جهان را درگیر و دچار مشکلاتی کرده است اما ایران اسلامی در این موضوع هم سربلند است و به برکت جمهوری اسلامی و به برکت ولی فقیه که کلامش آرامش را در جامعه ایجاد کرد، یک همدلی و هم زبانی خاصی در جامعه برای مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکل به خدا از مهم ترین مؤلفه های غلبه بر مشکلات است

توکل به خدا از مهم ترین مؤلفه های غلبه بر مشکلات است