مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-15سياسي

پاینبدی به آرمان های انقلاب امید مستضعفان را فراهم می کند


کسی که به آرمان های انقلاب اسلامی پشت کند به ائمه اطهار(ع) و رسول اکرم (ص) خیانت کرده است، پاینبدی به این آرمان ها امید را در دل مستضعفان عالم فراهم می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: فردی که امام علی(ع) را بشناسد احساس شخصیت می کند و با اعتماد به نفسی که پیدا می کند هیچ گاه دچار لغزش نخواهد شد.

امام جمعه بویین میاندشت افزود: امروز دشمن به دنبال این است که الگوها و قهرمانان ملی و مذهبی ما را کوچک شمرد و ائمه اطهار(ع) را از ملت ما جدا کند تا ملت ایران احساس شخصیت برای خود نداشته باشند.

اسکندری بیان داشت: سردار سلیمانی یکی از سربازان ولایت فقیه در دوران غیبت بود که در راه رسیدن به قله معنویت امیرالمومنین(ع) را پیشوا و مقتدای خود الگو گرفته بود، قله معرفت امیرالمومنین(ع) بالا است و برای حرکت به سمت قله معنویت و معرفت از ماه مبارک رمضان باید بهره کافی برد.

وی گفت: برخی حکومت امیرالمومنین(ع) را از سر بعض و ترس کتمان می کردند اما نتوانستند، مسیر انقلاب اسلامی درخشندگی دارد چرا که در مسیر امیرالمومنین(ع) حرکت می کند، به گفته امام کسی که به آرمان های انقلاب اسلامی پشت کند به ائمه اطهار(ع) و رسول اکرم (ص) خیانت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاینبدی به آرمان های انقلاب امید مستضعفان را فراهم می کند

پاینبدی به آرمان های انقلاب امید مستضعفان را فراهم می کند