مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-15اقتصادي

احتمال افزایش 200 هزاری حق مسکن کارگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شکور پورحسین عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از افزایش میزان حق مسکن کارگران در سالجاری خبر داد و گفت: - عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از احتمال افزایش 200 هزار تومانی حقوق کارگران در سال جاری خبر داد و گفت: این تصمیم نهایی نشده و تصمیم گیری نهایی باید در جلسه این شورا اتخاذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شکور پورحسین عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از افزایش میزان حق مسکن کارگران در سالجاری خبر داد و گفت: طبق توافقات صورت گرفته میان نمایندگان دولت، نمایندگان کارگری و نمایندگانی از کارفرمایان، مقرر شده که میزان حق مسکن کارگران در سالجاری دوباره افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به انتقاداتی که به نحوه تعیین حقوق کارگران در شورای حقوق و دستمزد وجود دارد، بنا شده تا حقوق کارگران که اصلی ترین پایه چرخ تولید در کشور هستند، دوباره مورد بازنگری قرار گیرد.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد اضافه کرد: این تصمیم برای بهبود وضع معیشتی کارگران گرفته شده که امیدواریم تا حدی بتواند شکاف موجود بین حقوق کارگران و تورم موجود را پُر کند.

پورحسین تصریح کرد: میزان تورم و هزینه معیشتی کارگران امروز از دستمزد تعیین شده برای کارگران بیشتر است و کارگران را زیر خط فقر قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش 200 هزاری حق مسکن کارگران

احتمال افزایش 200 هزاری حق مسکن کارگران