مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 14:502020-05-15اقتصادي

معاون وزیر تعاون به استان مرکزی سفر می کند


معاون پشتیبانی و اداری اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عصر امروز به استان مرکزی خبر داد.

- رحیم افکاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوازدهمین سفر استانی خود به منظور شرکت در شورای مهارت، بازدید و افتتاح چند طرح خود عصر امروز 26 اردیبهشت ماه 1399 وارد استان مرکزی خواهد شد و مورد استقبال مسئولین استانی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برنامه سفر معاون وزیر تعاون از فردا 27 اردیبهشت ماه با حضور در آیین تکریم و معارفه مدیران کل در مرکز فنی و حرفه ای خواهران اراک آغاز می شود.

افتتاح طرح های ساختمان IOT گذر مهارت، شرکت گاز و گلخانه در مرکز شهید سلیمانی اراک، نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی اراک از جمله برنامه های سفر علی اوسط هاشمی به استان مرکزی است.

معاون پشتیبانی و اداری اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور فردا به همراه استاندار مرکزی در شورای مهارت حضور پیدا می کند.

افتتاح مرکز آموزش سجادیه در شهرک سجادیه و بازدید از آموزشگاه های آزاد و انجمن صنفی کارگران ساختمانی در شهرستان اراک از دیگر برنامه های وی در سفر به استان مرکزی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر تعاون به استان مرکزی سفر می کند

معاون وزیر تعاون به استان مرکزی سفر می کند