مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 21:052020-05-15فرهنگي

در باب حاشیه اخیر سینما و یک توصیه از کیومرث پوراحمد


چند روزی است که جلسه شورای صنفی نمایش برگزار شده اما ترکش های مربوط به حاشیه های آن همچنان ادامه دارد و سینماگران در فضای مجازی و رسمی نسبت به مدیران سازمان سینمایی واکنش دارند از جمله کیومرث پوراحمد که تاکید می کند این میزهای مدیریتی همیشگی نیست.

- چند روزی است که جلسه شورای صنفی نمایش برگزار شده اما ترکش های مربوط به حاشیه های آن همچنان ادامه دارد و سینماگران در فضای مجازی و رسمی نسبت به مدیران سازمان سینمایی واکنش دارند از جمله کیومرث پوراحمد که تاکید می کند این میزهای مدیریتی همیشگی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه جلسه ای در سازمان سینمایی با حضور اعضای شورای صنفی نمایش برگزار شد که از یک سو گفته می شود فقط برای تقدیر از اعضای پیشین بوده و از طرفی دیگر می گویند با هدف انتخاب اعضای جدید شورا هم بوده است.

این جلسه با حضور و انتخاب محمد حسین فرح بخش از سوی سازمان سینمایی به عنوان نماینده تهیه کنندگان همراه بود، آن هم به این بهانه که باید در دو گروه تهیه کنندگان تجمیع اتفاق می افتاد و حال که چنین نشده، خود سازمان نماینده انتخاب می کند.

به جز این مسئله، در صحبت های مطرح شده، اینکه چه کسی نماینده کانون کارگردانان خانه سینما بوده هم محل اختلاف است، چون محسن امیریوسفی می گوید، در ابتدای جلسه به طور شفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در باب حاشیه اخیر سینما و یک توصیه از کیومرث پوراحمد

در باب حاشیه اخیر سینما و یک توصیه از کیومرث پوراحمد