مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-15اقتصادي

واریز بیش از 150 بسته معیشتی به حساب کارگران علیصدر


سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر از مرحله دوم توزیع و واریز بیش از 150 عدد بسته معیشتی 500 هزار تومانی به کارکنان شرکت که تاکنون دعوت به کار نشده اند، خبر داد.

- مهدی مجیدی مطرح کرد: پس از شیوع کروناویروس و تعطیلی علیصدر از اسفندماه سال گذشته تاکنون حدود 150 نفر از پرسنل قراردادی فصلی و یکساله شرکت بیکار شده اند که تعدادی از آنها دارای بیمه بیکاری هستند و برخی هم به علت مدت زمان کم قرارداد مشمول شرایط بیمه بیکاری نیستند.

وی تأکید کرد: براساس تصمیم هیئت مدیره برای گروهی از پرسنل که مشمول بیمه بیکاری نیستند، مبلغ 500 هزار تومان بلاعوض و برای مشمولان بیمه بیکاری 500 هزار تومان علی الحساب نخستین حقوق مساعده پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به حساب 60 نفر از کارگران وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی واریز شده است، اضافه کرد: برای کارگران علیصدر مبلغ 300 هزار تومان کمک معیشتی بلاعوض نیز واریز شده است.

مجیدی از مساعدت با بهره برداران و غرفه داران غارعلیصدر و مجتمع عباس آباد خبر داد و گفت: با توجه به زمان قرارداد تخفیفاتی شامل بخشش اجاره بها به مدت سه ماه طبق مفاد قرارداد و یا اضافه شدن زمان قرارداد به مدت سه ماه به بهره بردارانی که قراردادشان به فصل زمستان منتهی می شود، درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز بیش از 150 بسته معیشتی به حساب کارگران علیصدر

واریز بیش از 150 بسته معیشتی به حساب کارگران علیصدر