مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-16اجتماعي

پایداری شرایط جوی در کردستان/افزایش دمای هوای استان ادامه دارد


بعد از بارش های نسبتا خوب در سال جاری، شرایط جوی استان کردستان از هفته گذشته پایدار شده و پیش بینی می شود که این روند پایداری جوی در استان همچنان ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بارش باران و ناپایداری جوی از ابتدای سال جاری در استان کردستان آغاز شد و این روند تا روزهای میانی اردیبهشت ماه نیز ادامه پیدا کرد.

شدت بارش باران و حتی برف بهاری در استان کردستان به جایی رسید که شمار زیادی از سدهای این استان سرریز کرده و حجم آب های زیرزمینی کردستان هم به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافت.

شدت بارش ها در دو هفته میانی فروردین ماه در بعضی از مناطق استان کردستان به شکل تگرگ باعث خسارت های زیادی به کشاورزان شد و در کنار این مهم در چندین نوبت باعث مسدود شدن جاده های روستایی و حتی گردنه های صعب العبور استان نیز شد.

موج ناپایداری جوی از هفته گذشته در استان کردستان به مرور کاهش پیدا کرد و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی کردستان پایداری جوی در این استان همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به شرایط جوی این استان طی روزهای آینده، عنوان کرد: شرایط جوی استان کردستان در هفته جاری پایدار بوده و به غیر از موج ضعیف بارشی در روز سه شنبه پدیده جوی قابل ملاحظه دیگری را نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شرایط جوی در کردستان/افزایش دمای هوای استان ادامه دارد

پایداری شرایط جوی در کردستان/افزایش دمای هوای استان ادامه دارد