مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-16اجتماعي

ورود بدون سقف خودروها در روزهای کرونایی به محدوده طرح ترافیک


رزرو پیش از ورود خودروها به محدوده های ترافیکی برای زمانی بود که برای ورود به محدوده های طرح های ترافیکی سقف مجاز تعیین شده بود (103 هزار خودرو در روز)، - ، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در پاسخ به این سوال که در بسته ترافیکی پایتخت چه تدابیری برای اجرای پارک هوشمند حاشیه ای و ممنوعیت پارک خودرو در مناطق پارک ممنوع اتخاذ شده است؟ گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی پایتخت، قانون پارک هوشمند حاشیه ای و اعمال قانون خودرو هایی که در مناطق پارک ممنوع توقف می کنند به درستی اجرا نمی شود و به زبان ساده قانون در این بخش به حال خود رها شده و به شکل جدی دنبال نمی شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهروندان تصور نکنند با اجرای بسته ترافیکی در پایتخت قرار است اتفاق خاصی در حوزه اعمال قانون خودرو ها رخ دهد، البته با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور قرار است قوانین موجود در حوزه ممنوعیت پارک خودرو در مناطق پارک ممنوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

علیخانی تأکید کرد: با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه های مربوطه به دنبال آن هستیم تا با اجرای نظم و انضباط ترافیکی، نابسامانی های موجود در حوزه پارک خودرو در حاشیه معابر را کاهش دهیم، البته در قانون به صراحت آمده در مکان هایی که تابلوی پارک ممنوع نصب شده است، هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بدون سقف خودروها در روزهای کرونایی به محدوده طرح ترافیک

ورود بدون سقف خودروها در روزهای کرونایی به محدوده طرح ترافیک