مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-16اقتصادي

احیا و تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال خوزستان در سال جاری


سرپرست اداره آموزش و توسعه تعاون روستایی خوزستان گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی های مناسب صورت گرفته، راه اندازی و توانمندسازی تعاونی های غیرفعال در دستور کار قرار دارد زیرا رشد و توسعه تعاونی ها زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی است و می تواند به تحقق .

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره آموزش و توسعه تعاون روستایی خوزستان گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی های مناسب صورت گرفته، راه اندازی و توانمندسازی تعاونی های غیرفعال در دستور کار قرار دارد زیرا رشد و توسعه تعاونی ها زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی است و می تواند به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید کمک شایانی کند.

عباس مسلمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت وجود تعاونی ها در استان اظهار کرد: یکی از مواردی که سالیان سال در شبکه تعاون روستایی خوزستان مغفول مانده بود بحث تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال در این شبکه بود و خوشبختانه اکنون در این زمینه انجام برنامه های خوبی مدنظر است.

وی ادامه داد: با توجه به این مساله اکنون رویکرد جدیدی برای تعیین تکلیف شدن تعاونی ها شکل گرفته است و با برگزاری جلسات متعدد در این خصوص 15 تعاونی غیرفعال تعیین تکلیف شدند و نسبت به فعال سازی مجدد آن ها اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا و تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال خوزستان در سال جاری

احیا و تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال خوزستان در سال جاری