مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-05-16سياسي

کلمبیا اتهام مشارکت در اقدام به کودتا در ونزوئلا را رد کرد


وزیر دفاع کلمبیا اتهامات مطرح شده از سوی رییس جمهور ونزوئلا مبنی بر دست داشتن دولت کلمبیا در اقدام به کودتایی نافرجام در ونزوئلا را بار دیگر تکذیب کرد.

- وزیر دفاع کلمبیا اتهامات مطرح شده از سوی رییس جمهور ونزوئلا مبنی بر دست داشتن دولت کلمبیا در اقدام به کودتایی نافرجام در ونزوئلا را بار دیگر تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارلوس هولمز تروخیو، وزیر دفاع کلمبیا در گفتگویی رادیویی در رد اتهامات مطرح شده درباره مشارکت دولت این کشور در اقدامی نافرجام برای کودتا در ونزوئلا اظهار کرد: این (اتهام) کاملا نادرست است.

موضع کلمبیا در قبال ونزوئلا روشن است.

من به عنوان وزیر دفاع این موضع را در تمامی انجمن ها بیان کرده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود، کلمبیا از همه ساز و کارها برای ایجاد شرایط مناسب به منظور تغییرات سیاسی در ونزوئلا استفاده می کند.

وزیر کشور ونزوئلا روز سوم مه اظهار کرد، از اقدام به حمله ای از سوی شبه نظامیان کلمبیایی که در تلاش بودند به شهر لاگوایرا در شمال ونزوئلا نزدیک شوند، جلوگیری شد.

در این عملیات هشت شبه نظامی کشته و چندین تن دستگیر شدند.

یکی از دستگیرشدگان که یک شهروند آمریکایی و کارمند شرکت نظامی خصوصی آمریکایی سیلورکورپ است، در بازجویی ای که از او صورت گرفته، اظهار کرده که هدف این گروه تصرف فرودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلمبیا اتهام مشارکت در اقدام به کودتا در ونزوئلا را رد کرد

کلمبیا اتهام مشارکت در اقدام به کودتا در ونزوئلا را رد کرد