مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-16سياسي

مبارزه ضد کرونایی و «قاعده 20/80»


امروز هم در نقطه تلاقی دولت، ملت، جامعه و جامعه سلامت، ما موفق به کشف مجدد «قاعده 20/80» خواهیم شد.

ما دو طیف استراتژی در پیش رو داشتیم: قرنطینه اجباری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی ربیعی در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: مبارزه ضد کرونایی دولت-ملت ما اگر یک چیز را به اثبات رسانده باشد تصحیح تصور نادرست ما درباره جامعه و سرمایه اجتماعی نهفته در لایه های اجتماعی و به سطح آمدن آن در دوره بحران هاست: اوضاع در قلمرو جامعه، سرمایه اجتماعی، اعتماد جامعه به خود، اعتماد به دیگری، به نهادهای اجتماعی و اعتماد جامعه به جامعه سلامت وضعیت مناسبی دارد و اعتماد به دولت چندان هم بد نیست! هانس رزلینگ، پزشک و استاد برجسته سوئدی در حوزه سیاستگذاری در حیطه سلامت عمومی در کتابی بس خواندنی که اخیرا به همت علی کاظمیان و.

مقدمه عالمانه مصطفی ملکیان به زیور طبع آراسته شده نشان می دهد حال عمومی جهان به رغم جنگ ها و خشونت ها و بلایای طبیعی و فجایع انسانی و شکاف فقیر - غنی چندان هم که ما می پنداریم ناخوش نیست.

کافی است ما عادت شکنی کنیم و از غرایز و عادات منفی نگر و غریزه سرزنش و شایعه ها و داستان پردازی های دراماتیک دست برداریم: ما غرایز فراوانی داریم که هزاران سال پیش به کارمان می آمد، اما امروز در دنیایی بسیار متفاوت زندگی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه ضد کرونایی و «قاعده 20/80»

مبارزه ضد کرونایی و «قاعده 20/80»