مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-16سياسي

رزمایش همت جهادی_ کمک مومنانه در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد


رییس جهادانشگاهی استان اردبیل   گفت: رزمایش همت جهادی_ کمک مومنانه در شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) در این نهاد انقلابی برگزار شد.

- رزمایش"همت جهادی_ کمک مومنانه" در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد ایسنا/اردبیل رییس جهادانشگاهی استان اردبیل   گفت: رزمایش "همت جهادی_ کمک مومنانه" در شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) در این نهاد انقلابی برگزار شد.

مهران اوچی اردبیلی 27 اردیبهشت با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، این رزمایش امسال و در شرایطی که شیوع ویروس کرونا همچنان کسب و کار، زندگی و معیشت اقشار آسیب پذیر را تحت تأثیر قرار داده است، به مشارکت بیشتر کارکنان واحد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا کمک ها به درستی دست نیازمندان و مستضعفان برسد، اظهار کرد: در رزمایش همت جهادی_ کمک مومنانه، بسته های غذایی با مشارکت کارکنان جهادانشگاهی استان اردبیل تهیه شد و با حفظ کرامت انسانی در نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان توزیع گردید.

اوچی اردبیلی تصریح کرد: برگزاری رزمایش مومنانه در کشور جلوه ای از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، برادری و همیاری می باشد را به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش همت جهادی_ کمک مومنانه در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

رزمایش همت جهادی_ کمک مومنانه در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد