مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-05-16اقتصادي

تا چه میزان با انواع کمپرسور باد آشنا می باشید؟


اگر بخواهید با ابزارآلات بادی کارکنید به احتمال زیاد به کمپرسور هوا نیاز دارید چرا که این نوع از کمپرسور از قدرتمندترین ابزار مورد نیاز برای تأمین انرژی و نیروی لازم برای این نوع از کارها هستند! - اگر بخواهید با ابزارآلات بادی کارکنید به احتمال زیاد به کمپرسور هوا نیاز دارید چرا که این نوع از کمپرسور از قدرتمندترین ابزار مورد نیاز برای تأمین انرژی و نیروی لازم برای این نوع از کارها هستند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران کمپرسور، از این نوع از کمپرسورها در ابزارآلات و کارهای مختلفی استفاده می شود که در ادامه لیست مهم ترین آن ها را مشاهده می کنید: انواع میخکوب، انواع چکش، انواع منگنه کوب های بادی، پیستوله های رنگ پاش بادی، پرچ کن ها و ….

ابزاری که با آوردن نام کمپرسور در ذهن عموم مردم شکل می گیرد همان پمپ بادهای تعمیرگاهی یا به عبارت فنی و تخصصی کمپرسورهای تولید هوای فشرده پیستونی هست؛ اما کمپرسورها در مقیاسی وسیع، تقریباً در تمامی صنایعی که با هوای فشرده کار می کنند به عنوان ابزاری مهم و کاربردی بکار گرفته می شود.

معمولاً نام گذاری کمپرسورها بر اساس روش کاری آن ها هست.

کمپرسورها که بیشتر در صنایع بزرگ مانند پتروشیمی – فولاد – نساجی مورد استفاده گوناگون و فراوانی قرار می گیرند که اصطلاحاً کمپرسورهای دینامیکی یا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا چه میزان با انواع کمپرسور باد آشنا می باشید؟

تا چه میزان با انواع کمپرسور باد آشنا می باشید؟